İşletmelerin en kritik yapılarından biri olan BT sistemleri, yapılan önemli yatırımların yanında ancak yüksek performans ve kesintisiz çalışabilmesi durumunda gerçek katkıyı sağlayabilmektedir. BT yapılarının hizmet sürekliliğini sağlamak, alınan teknik destek hizmetlerinin başarısı ile mümkündür. Adapa, temel kurulum hizmetlerinden, karmaşık entegrasyon servislerine kadar geniş bir portföyle marka bağımsız hizmetler sunmaktadır.
Adapa, hizmet seviyesi seçeneklerine bağlı olarak, müşterilerimizin iş ihtiyaçlarını en uygun şekilde karşılayabilecek müdahale ve çözüm seçenekleri sunmaktadır. Müşterilerimizin misyon kritik olan sistemleri için yüksek seviyede, daha az kritik olan sistemler içinse daha düşük seviyede destek seçenekleri sunuyoruz. Hizmet seviye seçenekleri garanti dönemi ve/veya garanti dönemi sonrası için de geçerli olmaktadır.
Adapa, garanti ve bakım hizmetlerini şu şekilde sunmaktadır:
- Çağrı yönetim sistemi ile servis talepleri tek merkezde toplanır; servis talepleri hizmet seviyesi seçeneklerine göre işleme alınır ilgili kişiye yönlendirir.
- Telefonla uzaktan teknik destek ile ilk etapta iletilen talebin hızlıca karşılanması sağlanır.
- Servis organizasyonu ve eğitimli saha personeli ile seçilen hizmet seviyesine göre yerinde servis sağlanır.
- Geniş yedek parça stoğu ile sistemlerin kesintisiz çalışmasını sağlayacak altyapı desteği sunulur.
- Periyodik bakım hizmetleri ile sunulan koruyucu bakım sayesinde BT sistemlerinin arıza oranlarının düşmesi ve daha uzun süre kesintisiz çalışmaları hedeflenir.