Adapa, yeterli düzeyde ve doğrudan Apple’dan Teknik Sertifikalı elemanlarla hizmet veren, TSE belgeli ve güçlü servis parça stoğuna sahip servis/destek merkezi şartlarını sağlayan APPLE BÖLGE SERVİSİ’dir. Apple Kullanıcıları, Mağaza zincirleri, yapılanmasında servis olmayan İş Ortaklarına hizmet veriyoruz. Apple’ın (Bilkom) Türkiye’deki servis ve destek merkezleri yapısı aşağıdaki gibidir. Bölge Servisleri Bölge Servisleri; yeterli düzeyde ve doğrudan Apple’dan Teknik Sertifikalı elemanlarla hizmet veren, TSE belgeli ve güçlü servis parça stoğuna sahip servis/destek merkezleridir. Apple Kullanıcıları, Mağaza zincirleri, yapılanmasında servis olmayan İş Ortaklarımız Bölge Servislerinden hizmet alabilirler. Uzmanlık Merkezleri Uzmanlık Merkezleri; uzman olduğu konularda, tecrübeli ve yeterli sayıda Apple Teknik Sertifikaları sahibi teknik elemanlara, parça stoğuna ve teknik birikime sahip TSE onaylı merkezlerdir. Yetkili Servis Merkezleri Yetkili Servislerimiz; Apple Satış ve Çözüm Ortaklarının bünyesinde, doğrudan Apple’dan Teknik Sertifikalı elemanlarla hizmet veren, TSE belgeli servis/destek merkezleri. Kendi müşterilerinin yanısıra diğer Apple kullanıcılarına da hizmet vermektedirler. İletişim ve Destek Noktaları Bilkom’un temsilcisi olduğu ürünlerin kullanıcılarının kolay erişim olanağı bulabileceği alışveriş merkezleri ve yerleşim merkezlerinde bulunan destek ve ürün teslimat noktalarıdır. Bu merkezlerde bulunan elemanlar, ileri kullanıcı düzeyinde (1. seviye) destek hizmeti verebilmektedir. Servis gerektiren ürünleri, belirlenen kurallara uygun olarak teslim alıp, onarım sonrası kullanıcılarımıza teslim etme sorumluluğunu üstlenirler. |