IBM POS Yetkili Hizmet Merkezi olan ADAPA, 2002 yılından bu yana IBM POS Terminallerini kullanan ulusal ve yerel perakende zincir mağazalara T.C. Maliye Bakanlığınca yetkilendirilmiş mali mühür sahibi personelleri ile hizmet vermeye devam ediyor.
IBM POS Yetkili Hizmet Merkezi olarak hizmet verdiğimiz donanım ürünleri;
- IBM SP700 Base, aksamları ve yazıcı
- IBM SP500 Base, aksamları ve yazıcı
- IBM SP300 Base, aksamları ve yazıcı
- IBM AP Kiosk Base, aksamları ve yazıcı
Garanti hizmetlerini müşterinin sahip olduğu hizmet tipi çerçevesinde vermekteyiz. Bu hizmet tipleri;
A- Standart Garanti Hizmeti
Ürüne ait garanti kartlarında belirtilen “Garanti Koşulları” çerçevesinde verilen standart servis hizmetidir.
Hizmet Süresi : 5 gün / 8 saat (09:00 -17:00)
Hizmet Tipi : A-Müşteri Tarafından Teslim (Servis merkezlerinde)
Garanti Hizmeti resmi tatiller dışında belirtilen hizmet süresinde ADAPA onarım merkezlerinde sağlanır.
B- Genişletilmiş Garanti Hizmeti
Ürüne ait garanti kartlarında belirtilen “Garanti Koşulları” nın üzerinde; Müşteri yerinde, aşağıda belirtilen hizmet süreleri ve taahhüd edilen müdahale süreleri çerçevesinde verilen servis hizmetleridir.
Hizmet Süresi:
Üç farklı paket için üç tip hizmet süresi söz konusudur. Satın alınan paketin içeriğindeki hizmet süresi uygulanacaktır .
Paket 1 : 5 gün / 11 saat (09:00-20:00) Pazatesi/Cuma (Resmi tatil günleri hariç)
Paket 2 : 6 gün / 11 saat (09:00 -20:00) Pazatesi – Cumartesi
Paket 3 : 7 gün / 11 saat (09:00 -20:00)
Hizmet Tipi : B-Müşteri Yerinde Hizmet
Hizmet süreleri garanti başlangıç tarihi ile başlar ve garanti bitiş tarihi ile sona erer. Garanti süresi daha önce başlamış ve halen garanti kapsamında olan ürünler için, oransal zaman hesabı yapılarak ürün bazında hizmet ücreti belirlenebilir.