Net Servis

blank
Net Servis
 

Doğru servis yönetimi ile müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlayarak, gönüllü reklamınızı yapan sadık müşteriler kazanabilirsiniz. Günümüzün artan rekabet koşullarında satış sonrası hizmetler giderek önem kazanıyor. Bu süreçte öne çıkan gelişmeleri şöyle özetleyebiliriz:

  • Teknoloji gelişimi sayesinde özellikleri birbirine çok yakın ve benzer ürünler piyasaya sürülüyor. Satış sonrası hizmetler, fark yaratan önemli faktörlerden biri haline geliyor.
  • Rekabetçi pazarda ürünler küçük karlarla satılabiliyor ve ekonominin yavaşladığı dönemlerde ürün satışları düşüyor. Hizmet ve yedek parça gelirleri ise ters orantılı olarak yükseliyor.
  • Satış sonrası hizmetlerin sağladığı müşteri memnuniyeti, marka bağımlılığına yönelik yatırımlarınızı güçlendiriyor.
  • Ürün ve hizmetlerden memnun kalan müşterileriniz markanızın gönüllü pazarlamasını yaparak marka değerinizi yükseltiyor. Öte yandan markanızla ilgili olumsuz deneyim yaşayan müşterileriniz markanıza orta ve uzun vadede yıpratıcı etkileri olan birer tehdit olabiliyor.

Değişen ekonominin ortaya çıkardığı bu etkenlerin sonucunda, satış sonrası hizmet süreçlerinizi daha etkin yöneterek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyorsanız, doğru bir servis yönetim otomasyonunu seçmelisiniz.   Netle Yazılım’ın servis otomasyonuNetServis, elektronik, otomotiv, iş makineleri, mobil iletişim cihazları, tıbbi cihazlar, ısıtma-soğutma sistemleri, beyaz eşya, hizmet gibi çok farklı sektöre kolaylıkla uyarlanabiliyor. 

Bize Ulaşın!

    Teklif ya da bilgi almak için
    0232 462 59 59 ya da formu doldurun!