Sahip olunan ve üretilen katma değerlerin değişik lokasyonlarda yer alan müşterilere ulaştırılması, satış sonrası desteğinin verilmesi, dağıtım kanallarının ve bayilerimiz sayesinde yapısının oluşturulması ile mümkündür.
Satış ve destek ağını oluşturan bayilerimiz in hem teknik, hem satış hem de pratik konulardaki bilgi birikimlerini artırabilmek için çeşitli eğitimler düzenlemekteyiz. Böylece bayilerimiz in, olası müşteri istek, öneri ve şikayetlerine teknik açıdan yanıt verebilmeleri sağlanmaktadır.
Belli dönemlerde yapılan bayi toplantıları ile Bilişim sektörü hakkında yeterli bilgi alışverişi yapılır ve satış stratejileri saptanır.
Adapa, değişik lokasyonlarda yer alan oldukça geniş bir bayilik (çözüm ortağı, iş ortağı, yetkili satıcı v.b.) yapısına sahiptir.