TOSHIBA – POS Yetkili Hizmet Merkezi

TOSHIBA POS Yetkili Hizmet Merkezi olan ADAPA, 2002 yılından bu yana TOSHIBA POS Terminallerini kullanan ulusal ve yerel perakende zincir mağazalara T.C. Maliye Bakanlığınca yetkilendirilmiş mali mühür sahibi personelleri ile hizmet vermeye devam ediyor.

TOSHIBA POS Yetkili Hizmet Merkezi olarak hizmet verdiğimiz donanım ürünleri;
  •          TOSHIBA SP700 Base, aksamları ve yazıcı
  •          TOSHIBA SP500 Base, aksamları ve yazıcı
  •          TOSHIBA SP300 Base, aksamları ve yazıcı
  •          TOSHIBA AP Kiosk Base, aksamları ve yazıcı

Garanti hizmetlerini müşterinin sahip olduğu hizmet tipi çerçevesinde vermekteyiz. Bu hizmet tipleri;

A- Standart  Garanti  Hizmeti

Ürüne ait garanti kartlarında belirtilen “Garanti Koşulları” çerçevesinde verilen standart servis hizmetidir.

Hizmet Süresi :   5 gün / 8 saat (09:00 -17:00)

Hizmet Tipi     :   A-Müşteri Tarafından Teslim (Servis merkezlerinde)

Garanti Hizmeti resmi tatiller dışında belirtilen hizmet süresinde ADAPA onarım merkezlerinde sağlanır.

B- Genişletilmiş  Garanti  Hizmeti

Ürüne ait garanti kartlarında belirtilen “Garanti Koşulları” nın üzerinde; Müşteri yerinde, aşağıda belirtilen hizmet süreleri ve taahhüd edilen müdahale süreleri çerçevesinde verilen servis hizmetleridir.

Hizmet Süresi: 

Üç farklı paket için üç tip hizmet süresi söz konusudur. Satın alınan paketin içeriğindeki hizmet süresi uygulanacaktır .

Paket 1           : 5 gün / 11 saat (09:00-20:00) Pazatesi/Cuma (Resmi tatil günleri hariç)

Paket 2           : 6 gün / 11 saat (09:00 -20:00) Pazatesi – Cumartesi

Paket 3           : 7 gün / 11 saat (09:00 -20:00)

Hizmet Tipi     :  B-Müşteri Yerinde Hizmet

Hizmet süreleri garanti başlangıç tarihi ile başlar ve garanti bitiş tarihi ile sona erer. Garanti süresi daha önce başlamış ve halen garanti kapsamında olan ürünler için, oransal zaman hesabı yapılarak ürün bazında hizmet ücreti belirlenebilir.